.

let it snow

Původně jsem chtěl vybrat jen jednu fotku na instagram, ale proč ji i ty ostatní neumístit také zde.
Při poslechu dobré hudby, v teple za oknem, raději než venku. A ven jen v případě nutnosti ...



13 komentářů :

  1. Krásné fotky. U nás také tak sněžilo, ale ani se mi nechtělo vylézat ven :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit! A ten kabát..wau.. Moc Ti to sluší, na tvé posty/outfity se pokaždé moc těším..

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem za toho hrozného sněhu raději nevylezla, ale ty vypadš skvěle!!!

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou úplně pohádkové fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ty fotky se mi moc libej! krasna atmosfera. a super kabat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalý, elegantný outfit ako vždy a tie vločky tomu dodávajú kúzlo. Veľmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný kabát, překrásné fotky. Mohu se zeptat, na jaký objektiv je to fotcené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) asi 50mm, nebo 85mm. Nezalezi pak jen na objektivu, ale na spravnem nastaveni pomeru casu, clony a isa

      Vymazat
  8. Nevím proč, ale hodil by jsi se do Londýna! Krásný kabát :) (Ostatně, jako všechny ostatní tvé kabáty.)

    OdpovědětVymazat
  9. a pak, ze je ten snih osklivej....vypada to hrozne hezky :)))

    OdpovědětVymazat

FB followers:
Instagram:
3050 followers