.

vernissage look / we fall into darkness

V předchozím postu jste měli možnost podívat se na backstage fotky, hlavně na to, jak celá má beauty série vznikala ... Zde je můj outfit, který jsem měl na vernisáži a pár fotografií z kavárny Jedna báseň pro vaši lepší představu ... Zajděte se podívat, zajděte na kávu ...

In my previous post I showed you some backstage shots from photoshoots of my recent beauty photo series ... This is my outfit I wore on the vernissage and few photos from the café where the beauty photographies are showed. 










12 komentářů :

  1. Ten motýlek a ty boty - celé je to velká krása, máš opravdu skvělý cit pro módu!

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful blazer, absolutely ADORE this styling <3

    xo
    www.evesbreeze.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. vypadáš dokonale, moc moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi, že modrý ponožky dodávají celému outfitu trochu hravosti a nevyzpytatelnosti. A fotky vypadají moc hezky, nechceš je sem dát i normálně? Do Brna se nedostanu a ráda bych se koukla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, diky :) Fotografie cele teto serie se objevi na mem foto FB profilu v druhe puli prosince ;)

      Vymazat
  5. asi to taky nestihnu do brna :( ale sem moc rada, ze tam jsem!!

    OdpovědětVymazat
  6. perfect connection! :)

    love it

    greetings

    OdpovědětVymazat
  7. Hey,

    I love your style and your blog. I follow you now and I'll add your blog in my blogroll.

    Sincerely, Yann from MrBunzll.

    OdpovědětVymazat

FB followers:
Instagram:
3050 followers