.

falling down | hellraiser in black

Před časem jsem na Facebooku publikoval fotografii o mém DIY saku (viz zde). A tak tady je v celé své kráse. Ani se neptejte kolik spínacích špendlíků bylo použito.

Before some time ago I've posted the photo shows my DIY jacket (see it here). So here it is, in its whole beauty. Just don't ask me, how many safety pins I used. Hundreds!

Falling Down by Scarlett Johansson on Grooveshark


26 komentářů :

  1. Krásné fotky, DIY sako se mi líbí, sama jsem velký fanoušek DIY projektů, takže za mě palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi šikovný! Za ty popíchané prsty to stálo

    OdpovědětVymazat
  3. DOKONALÉ! Skvělý nápad jak oživit jednoduché sako:) A ty boty, mmmm:)

    OdpovědětVymazat
  4. super nápad:)
    škoda, že se v ČR neobléká většina mužů alespoň z poloviny tak dobře, jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo tak to je dokonalý! opravdu obdivuju trpělivost některých lidí! SUPER!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se teda ptám :) Je to moc povedené, ráda bych si s nimi ozdobila nějaké tričko, ale nechám to asi holkám s menšími přednostmi...na mně by to vypadalo už trochu nevkusně :)

    OdpovědětVymazat
  7. To sako je uplne skvely. +1

    OdpovědětVymazat
  8. That looks great! If only I had the patience to recreate this DIY, but I think I would go crazy pinning all those hundreds of safety pins! Respect for you, mister!

    OdpovědětVymazat
  9. Wow skvělý nápad, ještě skvělejší sako!

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj muzu se zeptat jakou mas velikost bot u nas , a jak velky mas
    Hellraisers ,prosim? dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velikost mam EUR46, boty jsem myslim objednaval US13

      Vymazat
  11. Tak budu dalším, kdo chválí: výborný nápad a výborný výsledek! Sama mám spínací špendlíky na oblečení ráda a např. na SŠ jsem je dávala všude... :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  12. Ááá to je dokonalé! Muselo to dát ale určitě hodně práce :)
    Jsi nejlepší bloger na český scéně! Podle mě :)

    OdpovědětVymazat

FB followers:
Instagram:
3050 followers