.

september issue | part 1

Každé září se toho tolik dějě. Přijde mi, že každým rokem snad i stále více ...


37 komentářů :

  1. Já se chystám na dreft fashion week, na PFW asi nebudu zrovna v Praze. Líbí se mi ty žluté kalhoty, škoda, že barevné kalhoty nosí tak málo mužů

    OdpovědětVymazat
  2. Fantastic styling, every piece of it is beautiful! :)

    xx
    N.

    OdpovědětVymazat
  3. máš můj hlubokej obdiv za to,že nosíš na piknik bílou košili. já, jakožto největší čuně, bych si ji hned pokecala tím jogurtem nebo piknikem.
    počítám s tím,že mi pak s ádinkou budete povídat o všem,co jste viděli a o tom, co se bude nosit. budu prožívat fashion weeky skrz vás)

    OdpovědětVymazat
  4. Great post! Really like the style!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je prostě pořádnej pánskej blog.

    OdpovědětVymazat
  6. jooo, potkat se tak v Paříži... o tom si bohužel můžu jen nechat zdát, tak snad alespoň ta Praha :-)
    úžasná barva kalhot!!!

    OdpovědětVymazat
  7. To má ale někdo krásný život :)

    OdpovědětVymazat
  8. Loni jsem se víceměne omylem objevila v Pařížské v době Prague fashion...byla jsem nemocná, dost spěchala a hlavně oblečená stylem 'právě jsem vstala a jdu do obchodu pro mlíko'. Dost se mi to dost vymstilo - pohrdavých pohledů až hrůza. Takže na Prague fashion weekend se nechystám - ne z důvodu nezájmu o módu jako spíš nepříjemného pocitu z některých 'outfit-hlídačů'.

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to, dost dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc se mi líbí ty sladěné detaily,
    nožičky od brýlí, spona u pásku,
    skvělé!

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že se na Prague Fashion Weekend potkáme, ale podle mě letos bude opět lepší Dref Fashion Week... Modlím se aby mi potvrdili akreditaci :-) a co ty? Už jsi se akreditoval?





    http://denikklukavmodrem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Máš skvělý styl.. opravdu to se vidí málokdy, že by se muž uměl až tak dobře obléct a zkombinovat různé modní kousky )) !

    OdpovědětVymazat
  13. You always do a good job when you create formal looks. Its always with a funny twist. Pretty pictures as always

    KAIIWONG

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadáš skvěle, škoda, že většina mužů nemá takovou odvahu a co hůř, že mají předsudky. Užijte si všechny přehlídky i to okolo, já si to asi nechám ujít, neb sama nerada chodím na akce tohoto typu a nikoho asi nepřemluvím :D

    OdpovědětVymazat
  15. Really loving your yellow trousers! very suave gentlemen look! :D Btw, I've recently begged a very provoking question on my blog that whether or not you think men are emasculated if they were to wear platform shoes, do you agree?

    xx nathan.niche
    http://www.the-provoker.com/2012/08/neon-turquoise.html

    OdpovědětVymazat
  16. zlutasek :) paradne sladenej, bezva fotky

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Yellow is one of my favourite colours!! I love this outfit!!
    Thank you so much for your nice compliment!!! :)
    You made me smile!
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  18. Jaky je US Vogue? Videla jsem na fotkach, ze ma dle tloustky snad tak 400 stran? Mohl bys mi nejaky casopis doporucit? V posledni dobe me nebavi fakt vubec nic, ani Nylon, ani iD. Zaujal me jen StyleZeitgeist. Dik

    OdpovědětVymazat
  19. taky cekam na sve zarijove Vogue! jakoze 900 stranek? to bude chtit spoustu hrnku kavy a caje :)

    OdpovědětVymazat
  20. V září je opravdu hodně co dělat, super fotky!

    OdpovědětVymazat
  21. OOOO i love ur pants!!! Ure the man in style :) yellow socks is a great touch too.

    OdpovědětVymazat
  22. Gosh you're very handsome :)

    OdpovědětVymazat
  23. moc bych si přála nějaký fashion week navštívit, aspoň tedy ten pražský, musí to být skvělá atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  24. you look great i love these yellow trouser

    i'm following by gfc

    mi-blog-by-amo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. já tvůj blog prostě miluju! jsi bezkonkurenční!
    a outfit je samozřejmě skvělej.

    OdpovědětVymazat
  26. Chtěl bych zeptat co to máš na sobě za košili a co to je tašku (vypadají hodně dobře)?

    Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košile je ze ZARY (super-slim střih), stejně tak taška, už ji mám ale déle (a bohužel je to jen koženka, tzn. nebude mít moc dlouhou životnost). Ty košile v zaře mají stále

      Vymazat
  27. prosímtě řešíš taky někdy něco jiného než módu a "kávové chvíle" ?

    OdpovědětVymazat

FB followers:
Instagram:
3050 followers