.

blue fussion

So what ? Dinner time !


24 komentářů :

  1. Ten kapesníček v kapsičce mě dostává. Působí to gentlemansky..jako bys byl vždy připraven ho poskytnout ubrečené slečně :D :) A jen tak mimochodem. Asi ti unesu přítelkyni, protože je naprosto úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to trochu mimo, ale kde jsi sehnal ty super červené boty? Dost jsem se zabouchl....




    www.denikklukavmodrem.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud myslis ty spolecenske (a ne TOMSky), tak ty jsou znacky Hugo Boss. Videl jsem je na jejich prehlidce a pak jsem je nekolik mesicu hledal. Z niceho nic se objevily na asosu a tak jsem nevahal a objednal jsem je. Asi bych se informoval primo v obchodech Hugo Boss, zkus zavolat napriklad do Prahy. Jsou z aktualni kolekce, takze by je mohli stale mit ... ;)

      Vymazat
    2. Právě, tam jsem volal a pořád nic, to mě dost namýchlo, protože jsem je hledal v LOndýně, Stockholmu, helsinkách, no na každém kroku :-)) a dovolené.. jinak díky!





      www.denikklukavmodrem.blogspot.com

      Vymazat
  3. no mě se líbí že nemáš ponožky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. yeah !! a new blogpost of Robin. Thanks for the reaction on my outfitpost. Not everyone loves sneakers but I like to mix sportive with a more classy style. Love how you mixed the blue shades in one outfit. You look like you're ready to hit up a fashionshow. very good !!

    KAIIWONG

    OdpovědětVymazat
  6. "v hlavě mi občas prolétne myšlenka, co a jak budu kombinovat na podzim"

    :D:D to snad nemyslíš vážně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je hrozne, ze? Muz pri prohlizeni novych modnich kampani zapremysli nad tim, co si oblekne na podzim … Promin, ale at uz je zamer tvych “spitlavych” komentaru jakykoliv, zde s tim neuspejes.

      Vymazat
    2. http://tinyurl.com/ca4e68g

      Vymazat
  7. I like the layering in the outfit, simple but still very nice
    Jeffrey Campbell Lita Giveaway in my blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Really elegant!

    likebittersweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalost. Jak se dá český muž naučit stylu?

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem uplně unešená z toho jak krásně to je nafocené :)

    OdpovědětVymazat

FB followers:
Instagram:
3050 followers